Atlas Rabac, putnička agencija, d.o.o osnovana je 1999. godine sa sjedištem u Rapcu. Agencija ima stalno zaposlena dva djelatnika. Bavimo se organiziranjem jednodnevnih izleta, tura i paket aranžmana, te nudimo razne turističke usluge koje uključuju smještaj, transfere autobusima i vlastitim kombi vozilima.
MISIJA AGENCIJE
Misija putničke agencije Atlas Rabac je pružanje visoke kvalitete usluga organizacije i provedbe jednodnevnih izleta, vlastitih paket aranžmana i transfera, te omogućiti gostima nezaboravne doživljaje u destinaciji.
VIZIJA AGENCIJE
Putnička agencija Atlas Rabac prepoznata kao specijalist za destinacijski menadžment u Istri.
POLITIKA KVALITETE AGENCIJE
Atlas Rabac putnička je agencija specijalizirana za destinacijski menadžment u Istri. Politika kvalitete provodi se stalnim unapređenjem kvalitete u svim dijelovima poslovanja i poslovnim procesima u okviru pružanja turističkih usluga našim korisnicima. Ona je temelj za postizanje zadovoljstva svih naših djelatnika, poslovnih partnera, korisnika naših usluga kao i društva u cjelini. U skladu s tim kontinuirano radimo na edukaciji svih zaposlenih i poboljšanju komunikacije prema klijentima i zaposlenicima.
Želja nam je pružiti našim gostima neponovljiv doživljaj, koji će u potpunosti ispuniti sve njihove zahtjeve i nadmašiti njihova očekivanja. Kako bismo to postigli provodimo redovito ispitivanje zadovoljstva klijenata.
Kvaliteta naših usluga jamči se sustavom kvalitete u skladu s normom ISO 9001:2015, opisanim u Priručniku kvalitete i pripadajućoj dokumentaciji.
S priručnikom kvalitete upoznati su svi naši djelatnici.
Politika kvalitete usklađena je s misijom, vizijom, strategijom i ciljevima Agencije. Kroz uvođenje koncepta društveno odgovornog poslovanja, Agencija doprinosi napretku zajednice, očuvanju okoliša i društva u cjelini.
ZAŠTO ATLAS RABAC
1. članica Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA);
2. certificirani specijalist za DMK ( destination menagement company);
3. održivo poslovanje - certifikat Travelife Engaged;
4. sustav upravljanja kvalitetom prema normi ISO 9001:2015;
5. više od 18 godina iskustva;
6. tisuće zadovoljnih gostiju;
7. svaki dan na usluzi u destinaciji;
8. točna lokacija objekata na karti;
9. osiguranje Vašeg novca pokriva polica Allianz-a;
10. Član HGK
Predstavnica Uprave za kvalitetu
Rosana Juričić